100%

Termeni și condiții

Termeni și Condiții

 

Efectuarea unei cereri de comandă pe pagina www.proparts.md reprezintă acordul Dumneavoastră cu termenii și condițiile de mai jos:

 

În urma cererii de comandă efectuate pe site, email-ul trimis este generat automat și nu este confirmare că produsele selectate sunt pe stoc.

 

Cererea de comandă se modifică în comanda validă și se onorează după ce sunteți contactat și vi se confirmă stocul și prețul final a reperelor comandate.

 

Informațiile furnizate către www.proparts.md sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea cererilor de comandă sau a cererilor de ofertă), conform legilor în vigoare. www.proparts.md nu furnizează datele cu caracter personal unor terți, nu încurajează spam-ul și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul explicit al acestora.

 

În unele cazuri, la anumite produse de origine care se aduc la comandă din depozitele externe, este necesara achitarea acestora în avans.

 

Produsele comercializate prin intermediul www.proparts.md sunt noi, în ambalajul original al producătorului și în momentul livrării sunt însoțite de bon fiscal. De asemenea, atât prețul cât și specificațiile tehnice nu reprezintă nici un fel de obligație contractuală, și pot fi schimbate fără nici o notificare în prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ și pot exista diferențe între acestea și produsul în sine.

 

Garanția se aplica în conformitate cu Legea privind vânzarea produselor și garanția asociată acestora privind protecția consumatorului. Termenul de garanție acordat de www.proparts.md se acordă pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosință îndelungată, conform specificațiilor tehnice ale producătorului dar nu mai mult de 24 luni de la data înscrisă pe factura de vânzare.

 

Produsele comercializate de www.proparts.md se livrează numai în urma cererilor de comandă confirmate la adresa de email, în limita stocurilor disponibile. Modificarea prețurilor produselor afișate pe site se poate face fără o înștiințare prealabilă.

 

Taxa de transport pentru returnarea piesei este suportată de către client.

 

Va rugăm insistent ca la primirea coletului să recepționați cu atenție piesele primite! Eventualele sesizări legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului; este obligatoriu încheierea unui proces-verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat ! Sesizările ulterioare vor fi extrem de greu de soluționat, deoarece fără acest proces verbal firma de curierat nu va mai putea fi trasă la răspundere! Dacă produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) vă recomandăm să refuzați livrarea. Dacă totuși ați acceptat coletul, vă recomandăm să solicitați curierului completarea unui proces verbal și să ne aduceți situația la cunostință în maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la [email protected] Necompletarea procesului verbal în prezența curierului care a efectuat livrarea și orice sesizare ulterioară va îngreuna soluționarea pozitivă.

 

La montarea piesei pe mașina, în service autorizat, piesa ce urmează a fi montată trebuie comparată înainte de montaj, cu piesa ce a fost demontată de pe mașină. Nu se vor monta piese care nu corespund ca formă, dimensiuni/cote și specificații cu piesa defectă ce urmează a fi înlocuită. Pot apărea situații în care s-a schimbat varianta constructivă de pe mașină sau mașina are modificări care nu au fost specificate de producător în cataloagele de origine. În cazul compresoarelor de aer condiționat - la montarea acestora se recomandă înlocuirea uscătorului, a filtrului uscător, a supapei de expansiune precum și curățarea instalației de aer condiționat și uscarea acesteia. 

 

Livrare

 

Livrările se efectuează de luni pană vineri între orele 9:00 - 18:00.

 

Livrarea produselor aflate în stoc se vor face în 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se afla în stoc se va comunica data livrării prin email sau prin apel telefonic.

 

Pentru livrarea produselor comandate oriunde în țara, la valoarea produselor comandate se va adaugă și valoarea calculata a transportului (taxa suplimentară de transport vi se va comunica la confirmarea comenzii):

 

În Chișinău:

 

Taxa de livrare este de - lei, iar pentru comenzile ce depășesc 400 lei livrarea este GRATUITĂ (în limita a 15 kg). Anvelopele și jantele fac excepție de la aceasta regulă.

 

Produsele comandate se pot ridica și de la sediul nostru. În acest caz taxa de livrare este zero.

 

În țară:

 

Taxa de livrare este de - lei, iar pentru comenzile ce depășesc 1000 lei livrarea este GRATUITĂ (în limita a 20 kg), oriunde în Republica Moldova.

 

Anvelopele și jantele se taxează separat în funcție de greutate.




 

Garanție:

 

Toate produsele comercializare pe www.proparts.md vin însoțite de bon fiscal.

 

Garanția legală se oferă în conformitate cu prevederile Legii privind vânzarea produselor și garanțiile asociate, care nu limitează, ignoră sau restricționează direct sau indirect drepturile legale și interesele legitime ale cumpărătorului, așa cum sunt prevăzute de lege.

 

Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul asupra oricărui defect constatat în perioada de garanție. Garanția este oferită produselor care prezintă defecte de fabricație. În cazul în care o piesă nu poate fi schimbată sau reparată, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

 

Garanția este valabilă când piesele se montează într-un service autorizat.

 

În termenul de garanție, se asigura garanția produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau înlocuire.

 

Termenul maxim de remediere a garanției este de 30 zile calendaristice și curge de la data la care unitatea specializată de service a luat la cunoștință deficiențele reclamate de consumator. Aceasta dată coincide cu data la care produsul reclamat defect, însoțit de cererea de solicitare a garanției, a fost recepționat efectiv de către unitatea specializata de service.

 

Se acordă garanția pentru produsele comercializate după cum urmează:

 

- 24 de luni de la data livrării.

- Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 24 de luni, termenul de garanție se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile și consumabilele auto (covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizante auto, lanțuri antiderapante, suporți numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto (aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, ștergătoare parbriz, soluții spălare parbriz, antigel, lichid de frână și aditivi, etc.

Garanția acoperă defectele de material sau de fabricație iar produsele care vor prezenta acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în cadrul termenului de garanție cu altele noi, conform legii. Termenul de garanție curge de la data înscrisa pe bonul și/sau factura de vânzare a mărfurilor.

 

Cumpărătorul care va reclama o situație de defect în termenul de garanție va prezenta împreuna cu piesa/piesele în cauză, următoarele acte:

 

- Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de către Sumaral Racing SRL 

- Dovada efectuarii montării într-un atelier de reparații autorizat pentru tipul de manoperă executată (bon/factură fiscală și deviz de montare)

- În cazul compresoarelor de aer condiționat, obligatoriu, copie factura achiziție uscător, filtru uscător și supapa de expansiune. Din devizul de montare trebuie să reiasă că s-au înlocuit compresorul, uscătorul, filtrul uscător, supapa de expansiune iar instalația de aer condiționat a fost curățată și ulterior uscată.

- Documentul emis de către atelierul de reparații autorizat prin care se constată defecțiunea și sunt explicate cauzele apariției acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frână, etriere, sisteme frânare, injectoare, etc). 

- Copie după autorizația tehnică a atelierului de reparații în care s-a efectuat montarea.

- Reclamație de garanție care se eliberează de către vânzător.

- Copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului în cauză.

- În cazul în care expediați piesa/piesele prin curier vă rugăm să ne comunicați și în scris la [email protected] data la care ați predat piesa/piesele curierului și numărul de expediție.

- În cazul în care produsul reclamat la garanție s-a comercializat în set/kit atunci trebuie predat în aceeași formă. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garanție în aceeași formă, chiar dacă defectul provine numai de la rulment).

 

www.proparts.md nu iși asumă raspunderea garanției iar aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:

- Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat pentru tipul de manoperă executată.

- Piesa nu a fost montată corespunzător sau a fost montată împreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.

- Piesa a fost folosită în alte scopuri decât cele indicate de producător.

- Piesa nu a fost identificată corect datorită prezentării a unor date eronate de către cumpărător sau nu a fost comparată la montare cu piesa de înlocuit.

- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorită suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montarea nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montare sau impuse de producător.

- Automobilul a fost folosit în condiții necorespunzătoare (raliuri, competiții sportive etc.)

- Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de altă natură.

- Piesele prezintă urme de lovituri, îndoituri, deformări, rupturi etc.

 

Retur: 

 

Dreptul de retur se face conform Legii în termen de 14 zile lucrătoare de la data livrării.

 

Înainte de expirarea perioadei de retur, consumatorul informează vânzătorul cu privire la decizia sa, în scris la adresa de e-mail [email protected]

 

- Produsul returnat trebuie sa se prezinte în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.

 

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile de la primirea returului.

 

În cazul comenzilor care au beneficiat de livrare gratuita (conform termenilor de pe www.proparts.md) și ulterior sunt returnate parțial (valoarea comenzii scade sub valoarea de gratuitate livrare) sau total, din diverse motive neimputabile vânzătorului (ex: achiziționarea produselor pe propria răspundere, fără a pune la dispoziție vânzătorului date despre mașină (inclusiv serie de șasiu/VIN), date de identificare comunicate eronat către vânzător, modificări aduse mașinii față de varianta de construcție și care nu sunt aduse la cunoștința vânzătorului), taxa de livrare acordată inițial cu titlu gratuit, este suportată de client.

 

Returul se va face prin aceeași modalitate ca la expediere. Produsele returnate trebuie ambalate corespunzător pentru a fi protejate la transport.

Nu solicitați contravaloarea produselor returnate în sistem ramburs. Acestea se vor returna după recepționarea produselor de către reprezentanții noștri.

 

După ce vom recepționa returul în depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate.

Ulterior vă vom comunica statutul returului.

 

Dacă produsele returnate:

- au ambalaj deteriorat, fără etichetele și inscripționările specifice;

- nu se afla în ambalajul original în care au fost livrate;

- sunt lipsite de accesoriile și componentele originale;

- prezintă urme de montare, vopsire sau sudură;

- sunt comandate greșit deoarece cumpărătorul nu a pus la dispoziție datele de identificare ale autovehiculului și seria de șasiu sau acestea au fost comunicate eronat;

- sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spațiului european, piese de siguranță (ex.: airbaguri, centuri de siguranță), huse și acoperiri.

atunci în aceste situații descrise mai sus vi se va comunica (dacă există) și costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse în vânzare.


 

Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

 

1. Datele Dumneavoastră.

 

ProParts colectează și prelucrează date cu caracter personal, în conformitate cu dispozițiile Regulamentului, atunci când vă înregistrați cu un cont pe site-ul nostru sau telefonic. Aceste date sunt securizate și se transmit doar către firmele de curierat cu care colaborăm (atunci când este cazul) și/sau furnizorilor de la care achiziționăm piesele pentru servicii post-vânzare, mai exact în cazul garanțiilor. Acest transfer de date este securizat.

 

De asemenea, colectăm și prelucrăm date cu caracter personal în scopuri publicitare, pentru concursuri sau campanii de marketing efectuate exclusiv de către www.proparts.md (Sumaral Racing SRL)

 

Nu transferăm datele Dumneavoastră către alți terți fără acordul Dumneavoastră explicit și nu facem aceste date publice.

 

2. Ce date folosim?

 

Datele colectate și prelucrate sunt: Nume, Prenume, număr de telefon, adresa de email, adresă livrare, datele și seria de șasiu a automobilului.

 

3. Scopul pentru care folosim datele Dumneavoastră.

 

a. Servicii de vânzare/post-vânzare:

 

Numele și prenumele - pentru a va putea identifica.

Numărul de telefon - pentru a vă putea contacta pentru confirmarea comenzii, pentru a vă putea oferi detalii cu privire la comandă, pentru a vă putea contacta în momentul în care comanda este completă sau aceasta este în curs de expediere către Dumneavoastră.

Adresa de email - pentru a vă putea trimite informații adiționale despre comandă și ca alternativă în caz ca nu vă putem contacta la numărul de telefon furnizat.

Adresa de livrare - pentru a vă putea livra produsele prin intermediul companiilor de curierat.

Seria de șasiu și datele automobilului - pentru identificarea corectă a reperelor comandate. (în caz de solicitare)

 

b. Campanii directe de marketing.

 

Newsletter

Adresa de email - pentru a transmite informări periodice despre oferte speciale și campanii adresate clienților.

 

Campanii cu premii

Adresa de email și numărul de telefon - pentru a vă putea notifica în eventualitatea în care câștigați premiul.

Adresa domiciliu sau altă adresă indicată de către client - în vederea livrării premiilor prin curier.

 
Видели продажу

по более привлекательной цене?

Позвоните, напишите и получите скидку!

Ваше Имя
Номер телефона
Где нашли дешевле? (ссылка)
Выберите офис
ProParts 1
Время работы: Пн-Пт: с 9-00 до 18-00 Сб: с 9-00 до 14-00
0