100%

Гарантия

Garanție:

 

Toate produsele comercializare pe www.proparts.md vin însoțite de bon fiscal.

 

Garanția legală se oferă în conformitate cu prevederile Legii privind vânzarea produselor și garanțiile asociate, care nu limitează, ignoră sau restricționează direct sau indirect drepturile legale și interesele legitime ale cumpărătorului, așa cum sunt prevăzute de lege.

 

Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul asupra oricărui defect constatat în perioada de garanție. Garanția este oferită produselor care prezintă defecte de fabricație. În cazul în care o piesă nu poate fi schimbată sau reparată, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

 

Garanția este valabilă când piesele se montează într-un service autorizat.

 

În termenul de garanție, se asigura garanția produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau înlocuire.

 

Termenul maxim de remediere a garanției este de 30 zile calendaristice și curge de la data la care unitatea specializată de service a luat la cunoștință deficiențele reclamate de consumator. Aceasta dată coincide cu data la care produsul reclamat defect, însoțit de cererea de solicitare a garanției, a fost recepționat efectiv de către unitatea specializata de service.

 

Se acordă garanția pentru produsele comercializate după cum urmează:

 

- 24 de luni de la data livrării.

- Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 24 de luni, termenul de garanție se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile și consumabilele auto (covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizante auto, lanțuri antiderapante, suporți numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto (aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, ștergătoare parbriz, soluții spălare parbriz, antigel, lichid de frână și aditivi, etc.

Garanția acoperă defectele de material sau de fabricație iar produsele care vor prezenta acest tip de defecțiuni vor fi înlocuite în cadrul termenului de garanție cu altele noi, conform legii. Termenul de garanție curge de la data înscrisa pe bonul și/sau factura de vânzare a mărfurilor.

 

Cumpărătorul care va reclama o situație de defect în termenul de garanție va prezenta împreuna cu piesa/piesele în cauză, următoarele acte:

 

- Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de către Sumaral Racing SRL

- Dovada efectuarii montării într-un atelier de reparații autorizat pentru tipul de manoperă executată (bon/factură fiscală și deviz de montare)

- În cazul compresoarelor de aer condiționat, obligatoriu, copie factura achiziție uscător, filtru uscător și supapa de expansiune. Din devizul de montare trebuie să reiasă că s-au înlocuit compresorul, uscătorul, filtrul uscător, supapa de expansiune iar instalația de aer condiționat a fost curățată și ulterior uscată.

- Documentul emis de către atelierul de reparații autorizat prin care se constată defecțiunea și sunt explicate cauzele apariției acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frână, etriere, sisteme frânare, injectoare, etc).

- Copie după autorizația tehnică a atelierului de reparații în care s-a efectuat montarea.

- Reclamație de garanție care se eliberează de către vânzător.

- Copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului în cauză.

- În cazul în care expediați piesa/piesele prin curier vă rugăm să ne comunicați și în scris la [email protected] data la care ați predat piesa/piesele curierului și numărul de expediție.

- În cazul în care produsul reclamat la garanție s-a comercializat în set/kit atunci trebuie predat în aceeași formă. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garanție în aceeași formă, chiar dacă defectul provine numai de la rulment).

 

www.proparts.md nu iși asumă raspunderea garanției iar aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:

- Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat pentru tipul de manoperă executată.

- Piesa nu a fost montată corespunzător sau a fost montată împreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.

- Piesa a fost folosită în alte scopuri decât cele indicate de producător.

- Piesa nu a fost identificată corect datorită prezentării a unor date eronate de către cumpărător sau nu a fost comparată la montare cu piesa de înlocuit.

- Piesa s-a uzat sau deteriorat datorită suprasolicitării, întreținerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuării reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montarea nu a stabilit verificările și reglajele ulterioare conform tehnologiei de montare sau impuse de producător.

- Automobilul a fost folosit în condiții necorespunzătoare (raliuri, competiții sportive etc.)

- Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de altă natură.

- Piesele prezintă urme de lovituri, îndoituri, deformări, rupturi etc.

Видели продажу

по более привлекательной цене?

Позвоните, напишите и получите скидку!

Ваше Имя
Номер телефона
Где нашли дешевле? (ссылка)
0